درباره آلومینیوم البرز

صنایع آلومینیوم البرز فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره آلومینیوم در سال 1364 آغاز نموده و با بهره گیری از دانش روز اروپا فعالیت خود را در بخش تولید درب و پنجره گسترش داده است.

این شرکت با بهره گیری دستگاه های بروز ایتالیایی سعی در تولید درب و پنجره با بالاترین کیفیت و دقت می باشد ما مفتخر به انجام صدها پروژه موفق برای مشتریان بوده ایم این موجودیت ماست.

خط تولید تمام اتوماتیک بالاترین تکنولوژی و جدیدترین خط تولید آلومینیوم در ایران می باشد. پروفیل های مصرفی این شرکت تحت لیسانس ایتالیا می باشد.

مواد اولیه باکیفیت همواره تاثیر بسزایی در کیفیت محصول نهایی دارد افتخار این شرکت همواره این بوده است که در همه شرایط از بهترین تولید کنندگان پروفیل تهیه می کند بیلت های مصرفی این شرکت ها بیلت اولیه Billet primary می باشد.

درباره ما
درباره ما

کلیه خدمات الکترواستاتیک و آنودایزینگ و طرح چوب آلومینیوم از مجتمع آلومینیوم البرز تامین میشود که این شرکت کلیه مواد شیمیایی و ماشین آلات مکانیکی از بروز ترین تکنولوژی روز اروپا تامین می کند .

ضخامت آنودایز بر اساس استاندارد آمریکا به صورت میانگین 8 تا 10 میکرون می باشد. 

لاستیک های مصرفی ای شرکت 100% سیلیکون و آنتی باکتریال ایتالیایی می باشد که در دماهای پایین حالت لاستیکی خود را حفظ کرده است.

یراق آلات به عنوان مهم ترین ارتباط دهنده مشتری نهایی با سیستم درب و پنجره همواره بایستی مورد توجه قرار گیرد این شرکت مفتخر است با استفاده از یراق آلات مستر ایتالیا که با بالاترین کیفیت جهانی و بهترین قیمت کاری با کیفیت تقدیم شما مشتریان کند.

تمامی محصولات ضمانت اصالت و کیفیت کالا را به مدت 20 سال دارا می باشد .