مقالات

نمای پنجره کرتین وال در کرج + اجرا، قیمت و خرید

کرتین وال در کرج

پنجره کرتین وال یکی از نماهای پرطرفدار در بین مردم و مهندسان کرج و عظیمیه است. صنعت ساختمان از نماهای مختلفی استفاده می کند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. با این حال، با پیشرفت علم معماری، نماهای شیشه ای به دلیل مجلل بودن در ساخت و ساز مشهور شده اند. تیم ما در ساخت و نصب پنجره آلومینیوم تخصص دارد و ما متعهد به ایجاد و اجرای بهترین نماها با طراحی و تولید پنجره دوجداره در کرج برای مشتریان خود هستیم.

 

شرکت آلومینیوم البرز مجری با سابقه نماهای کرتین وال در کرج با تجربه موفق فراوان در اجرای نماهای ساختمانی معاصر در استان البرز، طراحی، برنامه ریزی و اجرای نماهای کرتین وال شیشه ای را با قیمتی مناسب و بدون واسطه انجام می دهد. این مقاله اطلاعات جامع و دقیقی را در مورد طراحی و اجرای نمای شیشه ای کرتین وال در کرج ارائه می دهد و مطالعه آن را برای کسانی که به دنبال دانش در این زمینه هستند ضروری می کند.

 

در دوران معاصر، ظاهر و شکل بنا از اهمیت زیادی برخوردار بوده و توجه ویژه ای به آن می شود. این به این دلیل است که نمای ساختمان یک جنبه حیاتی است که توسط خریداران بالقوه، ساکنان و دولت محلی مشاهده می شود. در حال حاضر، سبک های مختلفی در سراسر جهان به کار گرفته می شود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند.

یکی از نماهای امروزی و مدرنی که برای جلوه دادن به ساختمان ها استفاده می شود، نمای پرده شیشه ای است که به دلیل ظاهر مدرن و جذاب، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف این مقاله ارائه اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و اجرای نمای شیشه ای کرتین وال است، پس لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نمای شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین و مدرن ترین نماها در سطح جهان به شمار می رود که محبوبیت آن در حال افزایش است. اصطلاح “پرده دیوار” برای توصیف این منظره استفاده می شود زیرا برای ناظر شبیه یک پرده است. علاوه بر این، از این نما به عنوان یک نمای خودنگهدار یاد می شود، زیرا فقط وزن خود را تحمل می کند و به طور موثر بار روی ساختمان را کاهش می دهد.

با این حال شایان ذکر است که اداره معماری و ساختمان شهرداری برای ساختمان هایی با نمای بیش از 40 درصد شیشه پروانه ساخت صادر نمی کند. در نتیجه هنگام اجرای نمای شیشه ای کرتین وال باید از ترکیبی از مواد مختلف استفاده شود.

 

انواع نمای شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای کرتین وال انواع مختلفی دارد که بر اساس شرایط مختلف انتخاب می شوند. ساختار اصلی نمای کرتین وال شامل یک قاب و یک اسکلت است که از پانل های شیشه ای پشتیبانی می کند. قاب ها از آلومینیوم ساخته شده و در دو حالت افقی و عمودی نصب می شوند.

با استفاده از این قاب ها فضای مناسبی برای محکم نگه داشتن پنل های شیشه ای ایجاد می شود. انواع مختلفی از قاب ها مانند آلومینیوم، چوب و فولاد وجود دارد که آلومینیوم بیشترین استفاده را دارد. این به این دلیل است که آلومینیوم نه تنها قوی است، بلکه سبک وزن است و ظرفیت عایق کاری نما را نیز دارد.

 

مزیت های استفاده از نمای شیشه ای کرتین وال

استفاده از شیشه کرتین وال مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساختار سبک بار مرده ساختمان را کاهش می دهد
  2. افزایش میزان نوردهی ساختمان
  3. کاهش مصرف انرژی
  4. سرعت نصب بالا
  5. عایق رطوبت، حرارت، صداقطعات با کیفیت بالا
  6. زیبایی و تنوع در انتخاب
  7. امکان اجرای کرتین وال به صورت نما شیشه ای پیش ساخته وجود دارد
  8. ایجاد شرایط آسایش برای ساکنین
  9. امکان نصب انواع مدل بازشو بر روی آن
  10. تنوع در ویژگی ها و گزینه های ظاهری

 

ویژگی های نمای شیشه ای کرتین وال

از جمله ویژگی های نمای کرتین وال شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان ایجاد سطح عایق
  2. بدون محدودیت در انتخاب رنگ
  3. امکان استفاده از کلاهک های مختلف
  4. امکان استفاده از ابعاد و مقاطع مختلف در اجرای شیشه کرتین وال
  5. امکان استفاده از 2 یا 3 شیشه
  6. امکان اجرای سیستم به صورت تمام آلومینیومی

 

قیمت نمای کرتین وال

این نوع نما به دلیل زیبایی و لوکس بودن یکی از مصالح درجه یک در نمای ساختمان می باشد. به همین دلیل نسبت به سایر نماها مانند نمای کامپوزیت، نمای سرامیک خشک، نمای فریم لس و … قیمت بالاتری دارد.

 

اجرای نمای شیشه ای کرتین وال در کرج

شرکت آلومینیوم البرز یک شرکت با رتبه برتر در زمینه طراحی و نصب شیشه کرتین وال در کرج می باشد. این شرکت خدمات گسترده ای را به مشتریان خود در کرج ارائه می دهد. در صورت تمایل به استفاده از خدمات آنها یا تماس با مدیر آنها، می توانید از طریق شماره تلفن های ارائه شده با آنها تماس بگیرید. همچنین این شرکت خدمات مشاوره و راهنمایی رایگان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *