مقالات

پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج + مزایا و قیمت

پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج + مزایا و قیمت

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک یکی از پرطرفدارترین محصولات ساختمانی در کرج می باشد. این پنجره ها پیشرفته ترین تکنولوژی صنعت ساختمان محسوب می شوند. همچنین از نظر بهره وری انرژی عایق های خوبی محسوب می شوند و از ورود آلودگی صوتی جلوگیری می کنند. استحکام این نوع پنجره ها بسیار بالاست و این ویژگی در سایزهای بزرگتر نمود بیشتری دارد. پنجره های حرارتی یکی از زیباترین پنجره هایی است که معماران و سازندگان برای ساخت سازه های لوکس از آن استفاده می کنند. این نوع و پنجره های آلومینیومی نرمال را می توانید از شرکت ما در کرج خریداری کنید. ما کیفیت پنجره های خود را تضمین می کنیم و تمامی محصولات خود را با ضمانت ارائه می دهیم.

کرج مرکز استان البرز و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز واقع شده است. این شهر به دلیل داشتن آب و هوا و شرایط مناسب زندگی یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور به شمار می رود. کرج به دلیل موقعیت جغرافیایی، ارتباطات و ظرفیت‌های موجود، شهری با مهاجرت و تنوع جمعیتی بالاست.

این عوامل در کنار فرصت های شغلی باعث ایجاد تفاوت در سبک زندگی افراد ساکن کرج شده است. در نتیجه مردم کرج به کسب و کارهای اینترنتی به عنوان ابزاری برای کنار آمدن با مشغله های خود روی آورده اند. به عنوان مثال در صورت نیاز به تولید پنجره های آلومینیومی ساده یا درب آلومینیومی دوجداره در کرج و یا استعلام قیمت درب آلومینیوم در کرج می توانند با اطمینان بهترین تولید کننده پنجره آلومینیومی کرج را انتخاب کنند. همچنین می توانند ساخت پنجره های آلومینیومی در کرج را با کمک آلومینیوم البرز تجربه کنند.

 

پنجره ترمال بریک چیست؟

ترمال بریک (Thermal break windows) در لغت به معنای شکست حرارتی است و همان طور که از نام آن پیداست موجب شکست حرارت و جلوگیری از انتقال آن می‌گردد. در پنجره آلومینیومی، ترمال بریک به این معنا می‌باشد که لایه‌ای خاص در میانه دیوارهای پروفیل آلومینیوم قرار می‌گیرد تا مانع از اتلاف انرژی در پنجره‌ دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بشود.

پنجره کشویی آلومینیومی با ترمال بریک از نوارهای پلی آمید حاوی 25 درصد فایبرگلاس استفاده می کند که به صورت مکانیکی به قاب فلزی داخلی و خارجی متصل می شود. عملکرد پنجره آلومینیومی ترمال بریک شبیه پنجره های دو جداره است که مانع حرارتی برای رفع اتلاف گرما می شود.
این امر با ترکیب موادی با رسانایی حرارتی کم در سیستم انجام می شود. ایجاد عایق حرارتی در ساختار پنجره آلومینیومی ترمال بریک با استفاده از مواد ترمال بریک انجام می شود، در حالی که در عایق بندی صفحات شیشه ای مانند پنجره های دوجداره این امر با پر کردن گاز و میله های جداکننده انجام می شود.
این پنجره ها به طور خاص برای حفظ و افزایش گرما در داخل فضا طراحی شده اند. در ماه های گرم تر، پنجره ها در جلوگیری از ورود گرما به فضا موثر هستند.

 

پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج

اگر برای پروژه های ساختمانی خود به دنبال بهترین پنجره آلومینیومی ترمال بریک در کرج هستید. ما بالاترین کلاس را برای شما تولید می کنیم. یکی از خدمات آلیومینوم البرز تولید و نصب پنجره دوجداره در کرج است که میتوایند با تماس تلفنی از مشاوره رایگان بهره مند شوید و خریدی مطمین داشته باشید.

 

بهترین پنجره ترمال بریک آلومینیومی کرج را از کدام سازنده تهیه کنیم؟

با توجه به افزایش ساخت و ساز در استان البرز، تقاضا برای پنجره های مرغوب در این منطقه افزایش چشمگیری داشته است. پنجره آلومینیومی ترمال بریک کرج یکی از پرطرفدارترین پنجره های مورد استفاده سازندگان این منطقه است.

شما می توانید این و انواع دیگر پنجره ها را در مواد آلومینیومی و UPVC از ما خریداری کنید. ما در شرکت خود محصولات را در آزمایشگاه تست می کنیم و به عنوان ضمانت به مشتریان خود می دهیم.
از مهمترین مزایای پنجره های آلومینیومی تقسیم حرارتی در گاراژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عایق گرم و سرد
  2. جلوگیری از ورود آلودگی های زیست محیطی
  3. استحکام بالا به خصوص در اندازه های بزرگ
  4. عایق در برابر آلودگی صوتی
  5. زیبایی، شیک و مدرن

پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج + مزایا و قیمت

پنجره دوجداره ترمال بریک در کرج

پنجره دوجداره ترمال بریک کرج یکی از پرطرفدارترین محصولات در زمینه ساخت و ساز می باشد که برای شما عزیزان مشتریان عزیز ویژه ماست.
ما تولید کننده پنجره دوجداره در سراسر کشور هستیم و شما می توانید از محصولات ما برای پروژه های کوچک و بزرگ خود استفاده کنید. همچنین می توانید انواع پنجره upvc را در گلشهر و تمام نقاط کشور با گارانتی پیدا کنید.

 

از ترمال بریک ها در کجا میتوان استفاده کرد؟

از این نوع پنجره می توانید در تمام قسمت های ساختمان استفاده کنید. اما در این قسمت مناطقی از ساختمان را پیشنهاد می کنیم که این نوع محصول اثربخشی آن را دو چندان می کند، پس با ما همراه باشید:

  • بالکن
  • پوشش فضای بین بیرون و درون ساختمان
  • استفاده از ترمال بریک در پارتیشن بندی

پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج + مزایا و قیمت

دلایل استفاده از پنجره ترمال بریک در کرج

دلیل استفاده بیش از حد از این فناوری این است که اجازه نمی دهد سرما، گرما و صدا وارد محیط نصب آن شود و این یک ویژگی بسیار مهم در ادارات و مراکز امروزی و همچنین خانه هایی است که صاحبان آن می خواهند. . آنها در مصرف انرژی بسیار سختگیر هستند و دوست ندارند هوای خانه با محیط اطراف تبادل انرژی کند.
دلیل دیگر بسیار روشن است. این پنجره ها به قدری شیک و خاص و با کلاس و مطابق با استانداردهای زیبایی جهانی طراحی شده اند که هر معمار و سازنده خانه ای را مجذوب خود می کند و حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

 

از چه زمانی استفاده از متریال آلومینیوم در ساخت در و پنجره رایج شد؟

همانطور که می دانید پنجره از قدیم الایام از نظر طرح و اندازه و نوع نصب و همچنین مصالح به کار رفته در داخل آن تغییرات زیادی داشته است… در آن از آلومینیوم استفاده می شود که ابتدا به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گرفت. در پایان قرن نوزدهم، اما چند سال طول کشید تا از این ماده در صنعت در و پنجره برای این نوع ترمال بریک استفاده شود، که همانطور که می بینید، آزمایش نیز انجام شد. بسیار موفق بود.

 

قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج

قیمت پنجره ترمال بریک آلومینیومی در کرج و قیمت کلی شیشه دوجداره به گونه ای تعیین می شود که هر متر مربع در محاسبه آن لحاظ شود، بنابراین فضای ساختمان عامل بسیار مهمی در تعیین این قیمت می باشد.

 

کلام آخر

در این مقاله با مزایا پنجره ترمال بریک در کرج آشنا شدید و دلایل استفاده گسترده این پنجره را فهمیدید امیدواریم توانسته باشیم در انتخابتان کمک کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *